Tuesday, March 25, 2008

kyss ingen imorgon, du kan kyssa idag

skolan idag var...tröttsam.
folk bara slog mig. alltså seriöst slog mig! hårt!
jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna ett sådant beteende.
så ja. såklart fanns det höjdpunkter.

men dem orkar vi inte ta upp.
idag är vi negativa.
endast negativa. det är helt enkelt en sådan dag när jag har lust att lägga mig på badrumsgolvet när jag borstar tändera, bara för att få vila en sekund.

johanna ska för övrigt ha en redovisning i engelska imorgon om hur man bakar en citronpaj. hon ska även bjuda på citronpaj.
jag föreslog att hon skulle ha redovisningen om mig istället, men jag tror helt ärligt att folk föredrar citronpaj. sorgligt nog.
jag har börjat inse att folk helt enkelt inte hade orkat höra en redovisning om mig, dom hör för mycket av mig ändå. stackars mig. igen. här grämer vi oss i självömkan.

okej, ska jag se lite positiva grejer nu då?
Jag ska förmodligen se Håkan snart. Jag ska förmodligen se Timo snart.
det börjar sakta gå mot vårväder (vi blundar även för snö här).
jag har underbara vänner (även om vissa utav dom är jävligt störiga kan ni inte bara låta mig leva? har lust att skriva ett argt inlägg om dom, fast nu skulle vi vara positiva. fan.)

nu får det räcka.

No comments: