Monday, March 31, 2008

"You sound so sleepy, just take this, now leave me"

gud, först nu hinner jag sitta vid datorn idag.
det har luktat riktigt mycket vår ute, och varit riktigt varmt. så grymt härligt.
cyklade hem från dansen utan min jacka. (kan bero på att jag var väldigt svettig efter världens jobbigaste lektion, även om det bara var ett måndagspass, alltså bara en timme)
riktigt vårväder i alla fall.

i skolan var mina vänner dumma och kastade upp min halsduk i en lampa (hahahah) så midhat, vaktmästaren, fick komma med en stege och ta ner den. det var ruuligt.
på musiken fick vi vårt resultat på musikproven, och jag som trott att jag seriöst skulle få sämst resultat pga inget plugg fick väääääldigt bra. väldigt bra. hehehe.
fan alltså jag har sån jävla tur ibland. asbra.

förövrigt, min pappa kan vara rolig.
pappa- men snälla sophie var lite försiktig med laptopen, kasta inte bara iväg den hela tiden som om den vore en häst!

som om man brukar kasta runt hästar liksom. jag skrattade väldigt länge.

No comments: