Tuesday, March 25, 2008

v v v v vad har hänt med last.fm?
jag finner inte ord för min förrvirring.
varför?
varför är alla mina toppartister och topplåtar borta?
alltså..varför?
kollade innan idag.
då hade ungefär 70% av alla mina lyssningar försvunnit, helt plötsligt stod Muse på c:a 300lyssningar istället för 800 och på andra plats, the subways var inte ens med bland top 5 (var fyra innan) och The academy is... som var tvåa innan var etta med c:a 400lyssningar! 400! vafan? slow down hade dessutom försvunnit spårlöst från andra platsen på mest spelade låtar. Seed var etta, fast med endast 100något (!!!!!!!!) lyssningar, sedan Lax to O'Hare som tvåa. w00t.
och nu har alla försvunnit?!?!?!
jag är grymt frustrerad just nu.
vad vill last.fm?
vill dom göra mig illa?
vill dom repa mitt hjärta? för det känns så. musik är det bästa jag har. hjälp.
stackars mig. jag är så ledsen.

No comments: