Friday, March 7, 2008

jimi hendrix- freedom<3

gick hem idag från skolan.
var kanske inte jätte dålig men vi hade bara onödiga och enkla lektioner så jag stannade bara svenskan& geografin vilket var rätt onödigt. hade inte behövt gå över huvudtaget.
nåväl.
snart kommer lalalice hit och vi ska bara slappa lite med ruben på taket, sen ska jag och köpa biljett till etage.
sen ska jag dansa, eller jag ska bara titta på.
synd för dansen är typ ända stället där jag verkligen slappnar av och inte tänker på något annat, det är en skön paus från alla miljoner andra tankar som alltid flyger omkring innom mig.
eller, samtidigt som jag verkligen har typ 1000olika tankar, känns det som att jag inte tänker alls för det mesta. det är ingen balans, antingen för mycket eller inget...
haha, fast i för sig, hade jag velat ha det på något annat sätt hade jag väl haft det.
inte för att jag någonsin hade kunnat bli en person som tänker sig för innan den pratar...
ibland önskar jag att jag vore en sådan person. som tänker innan den gör grejer. tänker igenom konsekvenserna och...ja..tänker sig för.
i alla fall. ikväll vet jag inte vad som händer. fast det brukar jag ju inte heller...

okejokej nu måste jag gå.

No comments: