Sunday, March 30, 2008

I said: "Please don't slow me down if I'm going too fast"

the strokes- reptilia
the strokes- meet me in the bathroom
the strokes- 12:51
muse- fillip
jose gonzales- crosses
håkan hellström- augusti i helvete + hela försent för edelwiess
babyshambles- delivery
kent- du var min armé
timo räisänen- sweet marie

äntligen, ÄNTLIGEN har jag hela room on fire albumet!
gud vad länge jag har kämpat för att lyckas ladda ner det, jag har ingen aning om varför det var så jävla svårt.
men åh, jag är så lycklig nu. där finns dom bästa låtarna ju!
hade förövrigt en väldigt intressant diskussion om Meet me in the bathroom med en vän. kanske skriver vad den handlade om här sen.
för nu ska jag försöka sova. har lite svårt att ställa om mig till sommartid (för det är därför jag inte kan sova, inte pga av det faktum att jag har seriösa sömnproblem).

No comments: