Wednesday, March 19, 2008

Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig


klockan är över 03 och jag förstår inte själv hur jag har orkat hålla mig uppe såhär länge med tanke på ungefär en timmes sömn förra natten.

men jag mår faktiskt jätte bra.
lyssnar på håkan hellström (augusti i helvete är favoriten just nu) som ni kan se på min last.fm grej, och för en gångs skull är jag väldigt nöjd med nuet.

har precis varit ute på en nattpromenad med oliv, han var i akut pratbehov efter att ha suttit inne och spelat wow i tre dagar. han förklarade sin livsfilosofi för mig och försökte förklara hans nya djupa sätt att tänka. det var väl bra för honom.

just nu hoppas jag på fint väder imorgon så att jag kan dra med någon ut lite. (borde kanske inte ha så höga förväntningar med tanke på att det snöar just nu)
men nu ska jag försöka sova. mina sömnproblem är rätt konstiga. som mina synfel. gud.

och ni får en bild på mig&lalalalice för några dar sen. jag gillar den och det var fint väder den dagen!

No comments: