Saturday, March 15, 2008

deck chairs and cigarettes

i början av kvällen satt jag och tittade på melodifestivalen.
christer sjögren är fan mumma.
men ja, eftersom att man räknas till att vara socialt retarded enligt mina vänner om man sitter och tittar på melodifestivalen (*gråta*) fick jag hit dom och tittade på trainspotting på projektorn.
jag gillar den filmen väldigt mycket. den är knarkig.

idag var jag ute på stan. letade efter något till etage på tisdag men kom hem med bl.a en ramonestshirts, men jag har faktiskt letat efter en sådan sen i somras så jag är ursäktad.
vad jag ska ha på mig på tisdag är ett mysterium. som alltid. varför har jag inga partykläder?
varför? det är ju inte så att jag inte brukar gå ut. varenda jävla gång står jag där utan kläder.
slutar alltid med att jag går dit naken.
wtf så kan jag ju inte fortsätta.

äh. dåligt humor, förlåt. skyller på att klockan är snart 3 och jag nu inser att jag måste städa undan alla kläder så att jag kan sova i min säng någorlunda. den syns för tillfället inte för allt som ligger på den.
jag ligger på golvet. det blir bäst så. kanske tar och sover på mattan istället. den är rätt känd för att typ praktiskt taget alla mina kompisar har däckat på den någon natt, med eller utan dricka inblandat. (oftast med)
appropå dricka, mina päron kom på kevin med att ha köpt sprit i danmark till mig igår, hahaha.
om det var värst för mig eller honom vet jag inte, det var ju han som langade till sin syrra men det var ju jag som skulle ha den.
nåväl. dom blev inte arga. fast mamma tog det såklart, men gav ersättningspengar till kevin haha.
alltså mina föräldrar<3

jag är uttråkad och kan inte sova.

No comments: