Wednesday, March 19, 2008

har fortfarande inte direkt hämtat mig från igår.
kan bero på att jag inte har sovit. men ändå.

hela kvällen/natten var i alla fall riktigt galen.
började förfest hos emma där vi mest...förfestade heh.
sen till etage.
roligast var technodansgolvet. jag älskar sådanna dansgolv där det är kaos med folk, bara techno spelas och alla bara hoppar som galningar (så mycket som det går i trängslen).
att bara sluta ögonen och hoppa med rensar huvudet rejält, screw myspysseldagar där man tar ett långt bad och sen dricker te och tittar på film, technohoppande is ze shit.
ja, sen stack vi på efterfest hos emma.
där låg vi (jag hedda mikkel kevin& björn) på golvet och läste ur emmas gamla barnböcker och lekte med en häst och garvade.
sen drog vi några stycken på efterefterfest hos oss, där vi först satt i mitt rum och drack cola.
sen när dom flesta gått satte kevin på en film, som enligt honom skulle vara den bästa vi någonsin har sett, på projektorn. (klockan var typ 5 här)
i början låg vi (jag alice kevin& björn) och skrattade riktigt mycket i typ 20minuter, utan att överdriva, åt att björn satt mitt framför projektorn så att man såg hela hans huvud på skärmen.
sen drack han cocacola och vi skrattade ytterliggare i 20minuter.
jag skrattar fortfarande.
ja sen tittade vi på filmen och när den var slut var det dag ute och fåglarna kvittrade, då sov vi (eller snarare tog en tupplur) i kevins säng.
sen nån timme senare fick jag vakna för jag skulle på synundersökning.
jag vet, lyckat att gå på linsundersökning när man fortfarande är lite full, har dansat i 5timmar, inte sovit och är allmänt dimmig efter allt skratt. men jaja.
nu ska jag gå. heido.

2 comments:

Alice Nilsson Carlsson said...

hahahahhahahahhahahahahhahahahahhahahhahahhahahahhahahhahahhhahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahhaha, projektorn, asså, hahhahahahhahahhahahahahahahhahahahahahhahahahhahahahahahahahahahhahahahahhahahahhahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahaahahahhahahahahhaha osv osv

Sophie said...

ahahahahahahahahahahahahahaahahaha

jag dör seriöst fortfarande av skratt hahahahahahhahahahahahahahah