Saturday, March 1, 2008

The Smiths - How Is Soon

hej.
dom senaste dagarna har varit...förvånansvärt lugna. för att vara helg.
dock vet jag inte vad jag fortfarande gör uppe, ska upp astidigt imorgon. och igårnatt sov jag inte heller särskilt.
var fest i kirseberg som jag blewade i sista sekunden, inte riktigt jag att säga nej till fest men hade verkligen ingen lust med massa jobbiga sabinatyper. för det var inte backakirsebergare liksom och det är dom ända jag gillar där ute. dock har dom lite konstig humor, där på backa. fast vi rönnenbarn är nog rätt speciella vi med.
kanske dömde ut festen lite för snabbt men hade kul ändå.
skulle egentligen tillbringa kvällen med vattenpipa& vodka och lite vänner men dom planerna gick i stöpet...sen..ja, vad gjorde vi egentligen? sprang runt och letade efter folie. hade pyjamasparty halva natten i heddas säng haha.
ikväll var det ju meningen att vi skulle dra på fest i svedala men ja...pojken bangade sista minuten så alla som skulle dit blev någorlunda planlösa. så jag gick hem till hedda (igen) och bakade muffins.
fast att vi praktiskt taget bakat hela dagen. eller ja...jag har mer suttit och varit mentalt stöd och bläddrat i tidningen. men hedda har bakat.
bra hedda, bra.

min kamera fungerar igen föresten. om jag nu har skrivit att den inte fungerade. det gjorde den inte i alla fall. men nu gör den det.

No comments: