Monday, January 21, 2008

alice böger

tja.
skolan idag var bra.
gick bra. kan faktiskt sträcka mig till rolig.
dock har vi s.o imorgon. ångest. s.o är just det ämnet jag aldrig någonsin brukar ha ångest över och inte brukar behöva kämpa med, alls, men ja...jag är väl som jag är. gör som jag gör, så det är väl smällar jag får ta helt enkelt. tja liksom. längtar som in i helvete till sommaren självklart.
hade lätt kunnat skippa några månader. såhär hade året sett ut om jag hade bestämt:

2 månader vår
6 månader sommar
2 månader höst
2 månader vinter

mmmmm...

the academy is...
nirvana

death cab for cutie

blink 182
fall out boy


allt med dessa band. speciellt attention, attention, come as you are, a lack of color, i miss you& hum hallelujah. men allt annat också. dom är bra. nada surf är också bra. jimi hendrix är grym. ramones med. the who med. vi får inte glömma coldplay, the strokes& babyshambles. och alla andra band som är grymma. praktiskt taget allt innehåll i katja kaj.

måste bara, dagens ordspråk: "att tala är silver, men tiga är guld". fan vad mycket jag skrattade åt det.

update: föressten ska jag förmodligen färga mitt hår. rött. inte illrött då, lite mer brunrött. är så trött på mitt just nu.vill bara att det ska bli långt och hippietrassligt, som det brukar vara på somrarna.
men för tillfället får det väl bli rött då. kommer nog passa till mina gröna ögon..*intalar mig själv*

2 comments:

Vera said...

BABYSHAMBLES KOMMER TILL HULTSFRED! :D:D:D:D:D
woho!!
HEJ :D

Sophie said...

KOM VI DRAR!!

tja.