Friday, January 25, 2008

peterpan& myspenis

så igår var jag uttråkad och eftersom att alice hade extremt mycket lust att tränga sig på så passade det utmärkt.
fast det var nog jag som trängde mig på henne eftersom att vi var hos henne...
jaja.

vi tittade på i am legend först.
alice trodde att han hette legend.
sen ringde david så berätta jag det för honom så skämdes alice hehe.

sen skrev vi myspenis till joel på bdb och skrattade tills vi fick ont i magen.
och sprang och våldgästade vera, jag på frans's miniskateboard och alice...sprang.

bättre än att sitta hemma och plugga(sova) i alla fall.
vad som händer ikväll vet jag inte. något roligt hoppas jag.
bra att det är helg i alla fall så att jag får sova ut, har knappt sovit något på hela veckan och praktiskt taget somnade idag på s.on när vi tittade på film. det finns fördelar med att sitta längst bak i hörnet själv...

och mitt nya smeknamn är peter pan. jag gillar. alices nya smeknamn är myspenis.

No comments: