Friday, January 4, 2008

Crossed lines, i shouldn't have crossed

bra, jätte bra, att vända på dygnet totallt några dar innan skolan börjar.
dom senaste dagarna har jag av någon andledning vaknat 8 på morgonen och gått och lagt mig väldigt sent.
idag däremot, vaknade jag 8 på kvällen. bättre än att vakna 1 på natten, som morten haha.
vafan liksom. lycka till att kunna gå och lägga mig normal tid.
sen har jag käkat pizza och fikat med bl.a linnea& sofia, varför går det så lång tid hela tiden emellan att vi träffas?

idag åt jag pizza igen.
ja.

nu laddar jag ner massa musik.
inatt kommer jag förmodligen sitta uppe och göra mitt specialarbete, då för ju denna galna dygnsrytmen med sig något gott i alla fall. jag borde börja med mina teknikfrågor också.
usch.
önskar att jag inte hade varit så lat innan och gjort det när det faktiskt skulle göras.
fast det är väl lite försent att tänka så nu...'

och jag borde verkligen duscha nu.

No comments: