Wednesday, January 16, 2008

rocking and fucking rolling

kör en dagens och gårdagens såhär lite snabbt (har typ 10000grejer att göra)
dagens:

  • citat: "i think she saw us" - oliver
  • konversation: "har du köpt ett akvarium?" "ja, vaddårå?" "jo, tänkte väl att du luktade lite fisk" - jag& johanna (mest johanna) hahahahahahahah
  • påstående: att det finns en ledare för alla luffare- emma
  • nya äckel: Johannes
  • "Todd": Johannes, igen
  • tråkigaste: franskadiagnos
  • roligaste: palles videos på sin mobil, ööhhhh
  • ska göra: fika, plugga till slutprov i samhäll, samla lite stora nyheter till svenskan och öppethus på petri, bl.a
gårdagens:
  • sorgliga: hedda skrev "I'm stupid så kick me" på baksidan av min tshirt
  • onda: alla sparkade mig
  • hehe: sofi (engelskaläraren) tyckte att jag och hedda var stökiga på engelskan så hon pratade med oss efter lektionen
  • citat: "sophie, hörde att du kört med lite djuriska beteenden på engelskan idag" -Lotta (jag lekte tjur)

No comments: