Sunday, January 20, 2008

DIAF

igår var en fin kväll.
krökade hos emma med limhamnsfolket + lite centrum människor då heh.
det mesta av kvällen gick för min del ut på att försöka filma den nakna mannen som bodde i lägenheten mittemot emmas. egentligen var han inte naken, vilket alla var väldigt noga med att poängtera till mig, han hade på sig ett laxfärgat linne (vem har på sig nått sånt?), men jag tyckte att det var roligare att låtsas att han var naken.
jaja.
nog om den nakna mannen.

imorgon är det skola. uschusch fyfy.
just nu känns det bara som att jag screwar up allt för mig själv, och enda andledningen till att jag går till skolan är mina vänner.
nåja, kanske inte riktigt så, men just nu känns det lika bra att jag bara skiter i allt.
på ett sätt ser jag nästan fram emot imorgon, bara för att se på vilket humör jag kommer vara på.

No comments: