Wednesday, January 30, 2008

jak er sjuk

vaknade med gårdagens illamående.
hasade runt i min pyjamas halva morgonen tills jag insåg att jag inte kunde springa till skolan, så jag sov i några timmar.
måste ändå göra klart specialarbetet, har bara slutsats och fotnot kvar, mehe.

usch vad januari är tråkigt. idag har solen inte gått upp alls?
längtar till fredag i alla fall (fårinteskaintekaninte vara sjuk då).
fast är lite arg på hampe förtillfället som tydligen ska på någon släktmiddag.
jävla epic. mehe.

sen är det februari. då fyller kevin år. funderar på att fixa en överaskningsfest för honom, men har en känsla av att han antingen kommer uppskatta det som fan eller inte alls, mehe.
ska i alla fall köpa biljetter till tegan& sara på kb till honom (jag ska självklart med) i present.
längtar. dom är så jäkla söta.

3 veckor till sportlovet. ska kanske åka uppåt i landet och åka lite skidor med erik. juste, han ska söka gymnasie här i malmö! och med sina 295poäng kommer han nog in! saknar honom ju<3

update: okejokej, the wombats& håkan hellström till peace&love. wtf. släng in death cab och jag är där.

No comments: