Thursday, January 31, 2008

but I worked something out last night

Idag på träslöjden stod jag, palle& hampus och gjorde air-fives.
palle: Emma! -sträcker upp handen för att hon ska göra en air-five tillbaka till honom-
emma: -tittar förvirrat och sträcker upp handen i en sann Heil hitler hälsning-

tyckte att detta var hysteriskt roligt och skrattade rätt ut mitt i dimmans otroligt viktiga genomgång.
emma kan vara bra rolig.

annars har jag precis pratat med david. skönt. han har börjat prata stockholmska. urgulligt.
nu borde jag verkligen sova med tanke på mina stora svarta ringar under ögonen.
och jag tror inte att jag kommer få mycket sömn i helgen direkt. jag tycker inte om att sova på helger. har så mycket annat för mig vanligtvis. har jag inget speciellt för mig brukar det sluta med att jag och hedda ligger i min 90säng och försöker sova men mest knuffar varande för att sen gå upp tidigt och beställa falafel. eller okej detta var förra helgen. men det var ju inte mycket sömn. när ska jag sova egentligen? jag gillar inte tanken på att sova bort dagarna eller nätterna.
vanligtvis tar söndagsdagarna mest stryk. dom behövs ändå inte till något speciellt. bra för söndagarna.

tycker att det är så tråkigt med många inlägg utan bilder och har knappt några bilder på denna datan...så ni får en fin bild från cocorosiekonserten (förbandet& theo dock) MEHE

No comments: