Wednesday, January 23, 2008

if i could open my eyes.

nu kan man vistas i vårt kök igen.
har förmodligen inte skrivit om det innan så ni har ingen aning om vad jag snackar om men det får ni leva med.
jaja, skönt att kunna käka i alla fall. innan fick man huvudvärk.

dagens chock är väl föressten att hampus inte gillar fall out boy. hey liksom.
vi hade diskusion om det på hemkunskapen. vi (jag palle och hampus) fick alla att rösta om fall out boy var bra eller inte.
det roliga är, att ingen förutom vi tre typ vet vilka dom är och har hört mer än 1låt.
så alla räckte upp lite på måfå. kommer inte ihåg om vi vann eller inte.
men hampus är ursäktad, eftersom att han avgudar death cab på samma sätt som jag.
dom måste vara bland dom mest geniala banden som finns.
snart 2år sen jag började lyssna på dom. känns som igår när jag hörde soul meets body för första gången. sen var jag fast.
det är otroligt vad musik kan hooka fast en.
kul att jag har två st i hela min klass med samma musiksmak som jag. heh.
typ 4 i hela skolan.
hampus tycker att black sabbath är hc eftersom att dom får folk att ta livet av sig med deras låtar. fan heller tycker jag. knappast hc att få folk att ta livet av sig.
"hur grymt är inte det?!?!", jävligt onödigt tycker jag. vi röstade om det med. det var också kul, eftersom att ingen vet vilka black sabbath är förutom vi då. inte vad hc betyder heller.
eller så kanske det bara är jag som är dömmande. alla i min klass kanske vet det.
hah. jag har en rolig klass. älskar den faktiskt.
nu ska jag spela lite klondike. har spelat typ 117matcher och vunnit 9. starkt jobbat!

och jag har bestämt mig. ska färga håret. redhead it is.

No comments: