Wednesday, January 9, 2008

watch out for the new weapon!!!1111

dagens höjdpunkt var ju att nicoles snälla pojkvän satte igång brandalarmet så att hela skolan fick stå på gräsplanen i regn, hahahahaha. fast vi fick sluta två timmar tidigare eftersom att alarmet vägrade sluta så tack simme!!

annars satt jag och diskuterade vilka transformers som var coolast, decepticons eller autobots med palle och hampus. jag tycker då självklart att dom onda decepticons är mycket coolare än mesiga autobots, men alla tycker ju inte som jag. varför förstår jag inte, obviously har jag ju alltid rätt menmen..
vi diskuterade också vilken rockyfilm som är bäst (jag och hampus håller på trean, fast swedenmodel tycker fyran är bättre) och vilken starwarsfilm som är gjord bäst. (effektmässigt är väl trean bäst men handlingen på fyran, den som kom ut allra först, slår ju treans, den som kom ut sist, med hästlängder)

sånt gör skolan rolig faktiskt.

No comments: