Monday, January 14, 2008

I need you now like I needed you then

höll på att få ut någon slags vätska ur näsan idag på musiken för att jag försökte hålla inne mitt skratt när hampus råkade få in sitt pekfinger i palles mun...lång historia haha men börjar skratta så fort jag tänker på det. riskerade att bli utskickad också, för jag kunde verkligen inte hålla inne mitt skratt och praktiskt taget gapskrattade men åsa är snäll. jag menar, jag skrattar så mycket varje lektionen och har mvg ändå, tur att man är någorlunda musikalisk heh...

och kul att min nya plats i klassrummet är längst bak, i hörnet längst in helt själv. och den närmaste till hands är adam. kul att alla pekar på mig också och skrattar för att jag är den enda som är ensam. heh, fast jag får väl skylla mig själv, missade halva dagen idag pga ett 10min långt tandläkarbesök (pappa skrev att det tog typ 3h haha) och missade därför klassrådet när dom bytte platser...

nada surf- if you leave

(david måste träffa dig snart! jag klarar mig inte en längre tid utan dig och alla dina kommentarer..)

No comments: