Wednesday, January 23, 2008

tankar när jag inte kan sova

  1. sugen på ny layout på bloggen. vad tycks om min än så länge lilla förändring?
  2. ska färga håret. vilket jag har nämnt nu xantal gånger. förlåt. heh
  3. vilken festival i sommar? babyshambles till hultsfreds. men kanske death cab till roskilde? radiohead till arvika!! ah. roskilde leder. rätt stort. om dom har death cab då.
  4. panik över gymnasievalet. ska vara inlämnat om typ en vecka. natur eller journalistik?
  5. panik över specialarbetet. ska vara inlämnat om typ en vecka.
  6. har precis kommit på att jag inte kan hantera sorg särskilt bra. jag menar, låsa in mig på tjejernas toalett och missa typ terminens största matteprov och supa mig full på vardag? (inget som hänt nyligen dock)
  7. the way of the dude + nazgul& shortey gör skolan. (dock inga mer pokingpakter!!)
  8. tegan& sara på kb i mars. vem hänkar förutom jag, hedda& kevin? kommer bli underbart anyways.
  9. heath ledger har dött. kände inte killen, men han var en grym skådis. tycker synd om hans familj. (detta som fick mig att tänka på att jag inte kan hantera sorg)
  10. jag måste sova.

No comments: