Saturday, January 19, 2008

don't wanna do this alone

fick lite anmärkingar igår, av två lärare att jag inte var mitt vanliga jag. var lite ledsen faktiskt. för allt.
palle också. han var väldigt bekymmrad över att jag var så ledsen att han gick med på att spela alfapet med mig. fast han aldrig hade spelat det innan haha. seriöst så var det typ dagens höjdpunkt haha. aningen meningslös dag alltså.
jaja.

jag får väl bara skaka av mig det. vetskapen om att allt jag gör blir fel och att jag förmodligen inte har någon framtid alls.
känns bara så jävla dåligt av mig. känner mig så dålig hela tiden.
kunde inte sova igårnatt heller. sen har jag 1600kr böter på biblioteket. mums.

jaja. igår kväll tittade vi i alla fall på det nya livebandet på pronto och allmänt flummade hos hitler. <3fina vänner!

sen har jag fått kontakt med en barndomsvän, björn. han är skejtare och verkar vara asrolig nuförtiden. i sommar kommer han kanske och hälsar på.

nu ska jag till biblan och charma bort min böter.

update: pga av att jag är så underbart charmig lyckades jag prata bort min böter på 1600kr. jag lyckades t.o.m få biblioteket att betala mig för att jag tagit så god hand om deras böcker!!
skämt åsido. (fast jag lyckades skippa bötern, dock pga av att jag var under 16)
nu ska jag hem till emma. kanske titta på i am legend. fin film.

No comments: