Tuesday, January 29, 2008

I made a move when it was well out of context

dagens roligaste händelse var ju helt klart när christian (ja, retardchristian) tryckte upp palle mot skåpet och skrek, utan att palle hade gjort någonting ahahahhaha.
börjar skratta så fort jag tänker på det.
helt utan förvarning, from out of nowhere.
så jävla chockade vi blev!
haha skrattade väldigt mycket sen...

annars har väl dagen mest innehållet sådant som skor i papperskorgar, skor uppe på klockor så att jag inte kan ta dom, labb på n.on vilket alltid är lika kul (inte ironi för en gångs skull haha, jag gillar faktiskt att laborera) osvosv.
rolig dag.

jag har typ 1000läxor + specialarbete + ansökning till gymnasie (ja jag ska ansöka idag). uschusch.
så känner jag mig helt krasslig med. illmående. jag brukar aldrig känna mig illamående. inte ens under några utav mina värsta fyllor har jag spytt. inte ens efter att ha ätit 3 sockervadd och extreme. men nu. wierd. för lite sömn kanske.
igår när jag egentligen skulle göra engelskan/sova blev jag istället uttvingad på nattpromenad. fast det var trevligt. anar ni hur underliga saker folk gör när dom tror ingen ser? testa att sitta på mitt tak under en vardagsnatt, man ser rätt in i allas lägenheter. askul. mehe.

No comments: