Monday, January 7, 2008

Tell me, tell me there's no goodbyes

ok detta är rätt najs faktiskt, laptop i knät, latte i handen, pod i öronen.
studiedag känns rätt bra.
nåste dock ta tag i mina teknikfrågor. usch nej jag vill inte.
sen måste jag köpa ny mobil.
skulle igår när vi var på mobilia men jag fick ett nervöstsammanbrott i affären som slutade med att jag skrek: MEN TA DEN JÄVLA MOBILEN DÅ JAG BRYR MIG INTE!!!!!
jaja. lång historia. dock vägrade pappa köpa mobilen jag skrek om, som tur väl är. han äne snäll.
borde kanske ta tag i mitt specialarbete när jag ändå är igång på n.o. eller fan heller.
och jag saknar dig så jävla mycket. ska fan göra vår plan sann och försvinna lite snart.

update: eh..var så uttråkad att jag städade hela lägenheten typ. har en känsla av att pappa kommer uppskatta det och köpa världens fräckaste mobil till mig!! vågar man hoppas på en iphone?? ne skoja bara. eller jag har faktiskt städat lite. men jag behöver ingen iphone. funderar faktiskt starkt på denna mobilen, eller denna.
behöver ingen yeahyeah wowow eftersom jag har både kamera och musikspelare. hoppas intresseklubben antecknar!

update 2: nyaste upptäckten: wow funkar inte på nya laptopen. något med grafikkortet. vet inte om jag ska skratta eller gråta.

update 3: kom precis på att jag måste göra om hela itunes. kommer ta en hel dag. uäh. bara att föra över hela downloadsmappen kommer ta 3 timmar, sen måste jag sätta in alla favoritlåtar till itunes. och det är inte lite.
fast ny data är värt det. men ändå.
och mina stövlar passar inte till min nya jacka.muff.

update 4: det blev denna mobilen. är superdupermeganöjd. ny mobil, ny dator, ny (ok inte ny men ändå) pod. jag har en känsla av att dessa 3faktorer komma tycka om varandra.

2 comments:

Vera said...

INTE NOKIA SOPHIE! INTEINTE NOKIA!
Och om du ska ha en så ta föralldel inte den första. Mamma har den och den suuuuuuuuuger!
Jag hatar den iaf :]
Träffas snart? I miss you TarzanÄlgZombie.

Sophie said...

heh försent har redan köpt en nokia=) dock ingen utav dom på bilderna,. du får se den i verkligeheten snart!! hoppas jag. saknar dig din zombieräddajävel<3333