Tuesday, January 1, 2008

nyår



åh, härligaste nyår!!
kvällen och natten sammanfattade väl mitt år ganska bra, ungefär lika galen.
hade väldigt roligt, var med praktiskt taget alla mina närmaste vänner (förutom några stycken som inte befinner sig i malmö) och firade tolvslaget på värnhem. hoppade, skrek, kramades, sprängandes busskurar och papperskorgar.
somsagt, förfest hos hedda (videosarna, allsång håkan och allsång pokemon haha och ja, jag är medveten om att jag har malmös förskräckligaste sångröst haha) sen fest hos andy, sen psykfest vid gustav som vi var på ungefär 2sek haha sen hem och däcka hos johanna& hedda med en påse chips.
hos andy träffade jag jätte många av mina fina vänner, både sånna som jag kännt i flera år och människor jag träffat detta året, heh.
ja, grymt kul var det i alla fall. älskar nyår!
hade tyvärr ingen fin pojke att pussa vid tolvslaget, däremot fina pojkar att krama och hoppa med.
allt var rätt dimmigt och roligt, men kommer ihåg väldigt klart hur jag och johanna stod på torget och bara skrek hur lyckliga vi var, haha. och när johanna sparkade en fotboll i alex-finskens huvud, ahahahahahahaha.
har tyvärr typ inga bilder, bara från förfesten, men en massa videos haha.

No comments: