Saturday, January 5, 2008

Memoria - no I don't have a gun

haha, som om jag ens började på mitt specialarbete inatt!
satt istället och lyssnade på nirvana, la patiens och spelade wow. det var kul.
men jag har i alla fall kommit på hur jag ska vända tillbaka dygnet. (med hjälp av kevin)

jag gick aldrig och la mig igår natt, så jag har suttit uppe hela natten, och om jag bara klarar att vara vaken nu till hyfsad kvälltid och går och lägger mig så kommer jag ju sova på natten.
fast jag har då varit vaken i 24h.
fast det har jag varit innan. fast jag är redan sjukt trött.
om detta inte funkar kommer allt skita sig, och jag har en känsla av att jag kommer somna typ 4 på eftermiddan och sen vakna typ 2 på natten. det får inte hända för i övermorgon börjar skolan.

update: ok, jag är trött, stressad, arg och håller på att få ett nervöst sammanbrott just nu. fan ta allt. min briljanta plan funkade inte heller, jag somnade och vaknade precis.

nirvana- lithium
nirvana- come as you are
coldplay- warningsign
franz ferdinand- take me out
imogen heap- hide& seek

No comments: