Monday, January 28, 2008

the wombats(Y)

sitter med mitt specialarbete.
usch, längtar till efter februari.

och jag har lite småpanik inför gymnasievalet. dock är jag nästan 100 på att jag sätter natur på petri som första val. tur att jag inte är den enda. oliver& palle med, det kommer bli en bra klass heh.
föresten höll jag på att skratta ihjäl mig igår när oliver ansökte. han råkade låsa valet när han bara skrivit sitt första val och skickade iväg det, han höll seriöst på att hoppa från sitt fönster.
tur att jag lugnade ner honom lite i alla fall. idag i skolan stod jag mest och garvade åt honom för att han förstört sitt liv. eller han tror det. som tur är gick han iväg till syon som fixade det.
supersyon.

idag börjar dansen med. den börjar snart. jag måste gå. so long, /peter pan

No comments: