Wednesday, August 22, 2007

bear hides and buffalo pulse

Skolan idag var helt ok.

körde twister i två timmar på gräsplanen, lyssnade på musik, hade enskilt samtal med Dimman om betygen (som jag jättebra), guidad tur på tekniskamuseét (hrmmm) som var typ jättetråkig (fast guiden sjöng lite vrickade sånger då och då) men var ganska kul för killarna i klassen (3 tjejer också, ni vet vem ni är) är så otroligt sjukt balla och vrickade<3

Lite konstigt att jag typ hatar alla tjejer utom 3, men älskar alla killar.

i alla fall.

Det är väldigt kul att höra på när alla berättar om sina dagar på sina nya gymnasier, speciellt på andrés historier.
kollade på This is England med Kevin& andré, den var så sjukt bra!!
alla 3 satt nästan och grinade i slutet .]

snart blirre nrjinthepark (idag kom jag på varför basshunter heter basshunter hahahahhahahhahahahahah jag tror att jag garvade in typ..en halvtimme minst) sen Tegan and Sara<3

No comments: