Tuesday, August 28, 2007

butterflies and hurricanes

helvete.

är trött idag.
utedag på rönnen. det var trevligt.

muse<3<3

fasen vad jag älskar dom.

orkade inte ku.

och jag måste bara understruka, ännu en gång, hur mycket jag hatar stunden när jag ska sova och ligger i min säng och försöker somna.
på något sätt lyckas jag alltid bli nere, vafaan?
eller ok, inte alltid, men oftast är jag packad eller med folk (eller helst både och) när jag somnar glad. kan ju inte vara bra?
vafan.













nedrans jävla pisssömn. jag hatar att sova. (men asså, just nu är jag inte nere, för nu försöker jag ju inte sova, nu är jag bara lite trött...och min blogg fungerar som min dagbok, så allt crap jag skriver behöver ingen bry sig om förutom jag, så ta inte allt på allvar, för jag bara skriver av mig när jag skriver här. k?)
och jag saknar min bästa vän pissmycket. (2 personer faktiskt, och jag hoppas verkligen att ni känner er träffade (dock läser bara den ena min blogg)

No comments: