Wednesday, August 8, 2007

Just nu sitter hedda i vår soffa. och äter våra cookies. och tittar på vår tv. hon bestämmer också vad vi ska titta på. jag vill titta på jurassicparc 2, men hon envisas med what about brian.
människan känner sig ganska hemma här, hahahaha.
<3<3


vi har suttit hemma hela dagen. förutom när vi gick och köpte kebab/ falafel.
men vafan, jag har nt tittat på tv på 3 veckor, fan. det regnade till och med.

egentligen skulle jag ut, hade till o med bestämt tid men...ehh...orkade nt:] får gå ut och leka imorgon istället.

igår tittade vi på disturbia på bio. skrek oss igenom hela filmen.
sen blev jag dumpad av mina kompisar och fick gå hela vägen hem själv, mwhehehe. inte så kul, med tanke på att vi precis sett en läskig film på bio. men jaja. jag överlevde. knappt, men ändå.

(nu kastar hedda tallrikar också)

i alla fall.

innan filmen började på bion, så var det en trailer för någon zombie film.
så kommer det sån text, they're not dead, they're not alivie..
..johanna- det är..slashasarna!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahaha

UPDATE: hedda tog ut ett glaspaket ur kylen (daim) och började äta direkt ur paketet.
hedda: mmmm, vad jag tycker om att bo här!
ahahhahaahhahahaahhaaha
jag älskar hedda

UPDATE 2: med jämna mellanrum kommer hedda och lämnar glass till mig på en sked. när jag ätit upp det går hon och ska ta mer till mig.
jag- asså jag vill inte ha mer glass!
hedda- men nu är det försent!
aaaaaaaaahahahahahahahahahahahha, ok, roligare än vad det låter som!

No comments: