Friday, August 17, 2007

terror flynn ok ok

HAHA, asså, BALLASTE kvällen ever!!!!
dagen var också rätt kul...
Har haft så jäävla kul hela kvällen, skrattat konstant!!

- snyltat en gratisjojo
- kollat på Tingsekkonsert som var sjukt värd
- träffat Alice& amanda!! (hade nt träffat dom på typ 100000år!!) <3
- träffat typ alla som jag inte träffat detta sommarlovet
- åkt spiderman karusell
- skrattat en jäääävla massa åt en viss Sari (?) som dök upp lite då och då
- jojoat i regn (med amanda)
- krängt godis
- hängt på västrasskolgård och försökt väcka Heddas törnrosa hahahah
- kollat på slagsmålsklubbenkonsert som var så jävla sjukt kul så det finns inte
- försökt hitta vera på slagsmålsklubbenkonsert
- hittat vera på slagsmålsklubbenkonsert
- hittat Fabian& carl
- hittat André också!!!!
- kollat på när André& Fabian leker Rockymatch
- filmat (och sjungt med) när André& Fabian sjunger pokemonteamsong (slår lätt den på youtube!!)
- varit Andrés bitch hela kvällen
- blivit sur på André för han tog min jojo hela tiden
- skällt på Carl för att han är moderat
- hållt Jocke.bs ben för han hade stukat foten (carl tvingade mig)
- gått med André, Fabian, Felix, Carl& Jocke b (fast han försvann ibland, eller vi sprang iväg) för att handla cigg
- hittat Vera, Hedda& Elin igen (tappade bort dom)
- hittat kevin (som blev borttappad i konsertvimlet och stod längst fram själv och fick epelipsi till sista låten, blöt som in i helvete blev han också)
- käkat på megg
- gått till Mölle igen (klockan 2 typ) med 5grabbar
- blivit kallad hamster, pungråtta& ökenråtta (hahahahhahahhahahahahahahaha)
- blivit kallad hamster lite mer (för att jag är så liten)
- blivit stoppad av polisen
- skrattat som faaaaaaaaaaaaaaaaan

nu ska jag göra nattmacka till Fabian och te till André. Dom kräver det. men jag ska stoppa curry& tonfisk i andrés te och göra Fabians macka med ost, marmelad, kaviar& oboy (han ville själv ha det så)
kevin är sötast. han gjorde världens godaste macka till mig<3
nu ska jag sova.

1 comment:

Francisco Paunero said...

si entendiera una sola de esas palabras...una sola!