Sunday, August 12, 2007

du är ånga

jag känner mig sjuk.

artärbråcki hjärnan och infekterat allt.

jag vill inte vara ensam!!!!!!

eller jag vill vara ensam men jag vill inte vara ensam.

erikerikerikerik komhitkomhit får jag rymma till dig älskade människa som jag inte har pratat med på hela sommaren?

älskade jävla människa som är alltförlångbort, alla är alltförlångtbort!! jag vill kunna sträcka ut armen och nudda allt som jag vill röra vid.

jag mår bra, missförstå inte, men jag saknar så otroligt mycket att det känns som ett tomt hål. den där känslan, när jag stänger själen, klämmer ihjäl den, känslan om sommarsnö stormar omkring och hjärnspöken som framkallar minnen som ingen någonsing skulle velat ha smyger sig på mig, och det känns som om någon skär i mitt liv, min blick blir stulen och krig förbereds.

vad poetiskt jag fick till det. men jag kan verkligen inte förklara på annat sätt. och jag vill förklara!! jag vill förklara så mycket. jag kan inte förklara.

men jag mår bra. faktiskt.

No comments: