Thursday, August 23, 2007

hype

Så jävla bra konsert igår, Tegan and Sara var underbara.


När dom började spela sina gamla låtar blev jag och Kevin lyckliga och sjöng med så mycket vi kunde. Vera kom också, hennes buss var cepe men hon kom tillslut! .]


Sen gick vi hem i ösregn, det var mysigt men jag och Kevin var alldeles dyngsura när vi kom hem, speciellt Kevin eftersom att han hade hoppat i alla vattenpölar han såg.

Nrjinthepark var också kul, Danny, Ola, Mange Smidt och andra sånna där coola artister...eh..På något sätt lyckades jag, johanna och emma hamna längst fram? haha

idag var skolan inte så farligt, förutom franskan. bitchjenny körde igång som fasen och jag som hade tänkt satsa på ett högre betyg såg det bara flyga iväg...


idag ska jag ut och handla skor, sen blir det mando diao!

No comments: