Tuesday, August 21, 2007

"red lights indicates doors are secured!

Riktigt nice konsert med Timbuktu, så jävla skön stämning!!
Var mest folk på stortorget det varit denna mf, hela torget var packat med folk!
Först ställde vi (jag, hedda, sofia& maja) oss väldigt långt åt sidan, men hyfsat nära scenen.
det var sådär. Jag försökte klättra upp på en bunker (?) för att se bättre, och jag lyckades, såg scenen fettbra och alla människorna, men sen lyste en vakt sin ficklampa i mina ögon och sa åt mig att komma ner. fan.

sen började vi gå innåt, och till dom sista låtarna (som var dom bästa) hade vi fettbra platser, jättelångt fram och i mitten. träffade vera på vägen också:]

kan inte fatta att det är skola imorgon, rönnen förfan.
på ett sätt kommer nog detta läsåret bli fett kul men samtidigt är jag ganska grymt skoltrött just nu (kommer nog gå över snart)...fast min klass är ju den bästa som finns, gör tråkiga lektioner (som n.o!) jävligt roliga (låsa ute mentor + hemkunskapsvikare inc.).
ska sluta tjata om skolan.

Jag längtar grymt mycket till nästa sommarlov! haha

No comments: