Wednesday, August 15, 2007

sverige,sverige,sverige

Har varit i danmark hela dagen.
haft jävligt kul.
handlat lite tishor, smirnoff och en ny plånbok/ börs (påtiden, den gamla var alldeles för liten, som kassören på weekday snällt påpekade) , som är väldigt...originell...sen har jag köpt godis/jordgubbsklistermärken som jag pimpad min mobil/ kamera/ mina nycklar med. min mobil ser ut som en äkta trailertrashhoe!
heddas blev mycket mer classy. fan. johannas ser ut som ett tuggummi...ett fint tuggummi!!
fikat, ätit pölse, sprungit i ösregn (det blev sol sen) och ja, sånt som hör till en köpenhamnresa. (däremot åt vi nt på megg, och allt gick inte fel, som förra gången haha)
det går inte att ladda upp bilder, varken här eller bdb (som xxxxcepar sig som in i helvete)

nu ska jag ringa erik och prata jääättelänge.

No comments: