Tuesday, August 7, 2007

yeah

så, nu är jag hemma.

har varit en jävla CHILL semester, så jävla bra.
fast det känns som om jag typ missat allt här?
ingen kul känsla..

nu måste jag duscha, för jag är fett skabb (har inte duschat på hela vägen hem hahhhahaha och vi stannade i münchen i två dar för att träffa mina kusiner som är så jävla ÄGIGA jag älskar dom går inte att ha roligare kusiner<3 ) sen måste jag äta fast vi har ingen mat? bara en kalles kaviartub som pernilla lämnade här hahhahahaha som efter varje semester men kul att bara äta kalles kaviar? (tro mig, jag har testat direkt ur tuben) jag får väl köpa mat ute eller nått.

jaja. nu måste jag duscha i alla fall och sen kommer heddapedda så ska vi maraton leka:D:D

känns bra att vara hemma i alla fall och titta det är ju till och med fint väder!! synn bara att det bara är två veckor kvar av lovet:( jag som skulle börja skejta på riktigt juu!! jaja, jag kan skejta hela hösten om det fortsätter vara fint väder:) nu måstejag sluta skriva!

No comments: