Monday, August 20, 2007

when the sun goes down

sitter och funderar på hur tar man bort inlägg och på hur man lägger in musik på bloggen...

Kevin fixade förövrigt bloggen, puss på honom.
Och Vladi fixade min kamera som kraschade i förrgår, puss på honom med.

och jag har hittat ändra texten + typsnitt knapparna igen. så det var ju bra.
och mitt dörrhandtag är sönder igen, blev innelåst i mitt rum igen igår, fast jag lyckades öppna dörren ändå.


kollade på Laleh igår. hon är söt.

The academy is...-slow down (jag har fortfarande inte tröttnat, hurra!)

Kiss- detroit rock city
The doors- riders of the storm
Beatles- strawberryfields forever
The ataris- in this diary (fyfan vad jag kan gråta av den låten, ganska konstigt, för det är ju en väldigt glad låt...men texten får mig att vilja hålla kvar sommaren för alltid)
Jimi Hendrix- voodoo child
the white stripes- Icky thump
the white stripes- blue orchid
Tegan and Sara- my number
Kent- kungen är död
Yellowcard- Keeper
Jimmyeatworld- work

No comments: