Tuesday, August 21, 2007

visslaren

jag HATAR att försöka sova när jag inte kan sova.

både jag& kevin är äkta nattvandrare, och när jag ligger i min säng, försöker blunda och somna, vet att det inte kommer att gå, då tänker jag alldeles för mycket.
på allt. får mig nedstämd (jag vet inte hur men jag blir bara jävligt nere).
det brukar hjälpa att prata i telefon tills den jag pratar med somnar (erik inc!!!) men nu har jag ingen att prata med.
ett tag pratade jag med david varenda kväll innan jag skulle försöka somna, men vi har typ inte pratat på hela sommaren...(jag förtränger gång på gång att han inte finns här längre och är en jävligt dålig kompis genom att inte vara stöttande utan istället inte höra av mig)

kevin har feber så han ligger och yrar. det är rätt sött, men inget vidare till hjälp. speciellt inte när han pratar om kackerlackor och fötter.

det blir musik.

The academy is...- slow down (ja ÄLSKAR den låten alldeles för mycket)
Plain white t's- hey there Delilah (finaste låten)

No comments: