Wednesday, August 8, 2007

white shadows

His name isn't spiderpig anymore. It's Harry Plopper.

aaaaaaaaaaaaaahahahahahahhaahhahahahahah

såg bästaste filmen (simpsons the movie) idag med Hedda& kevin.

jag tror att jag kommer att dö.
Död åt limewire. jävla fulDc som inte funkar. jävla limewire som inte vill ladda ner album. jävla skit. jävla yellowcard. jävla david. om någon skulle gått nattpromenad med mig skulle det varit han.
som så många gånger innan. nätter på min gård, i trapphus, på taket.
jag kan verkligen inte fatta att jag inte kommer att tillbringa fler kvällar i hans rum, hoppandes i hans säng, lyssnandes på musik, sittandes i hans fönsterkarm, försöka göra oboy utan oboy (varje gång!!)...

jag är rädd just nu. jag är rädd att svika alla. jag är den som inte kan bli räddad just nu. det enda jag kan säga just nu är att jag är rädd. tänk om jag inte kan komma ut? tänk om jag inte vill bli räddad?
det finns inget ställa som hemma som kan få mig att känna mig så ensam.
låter skruvat men ja...

nu ska jag ut. vet inte vart men jag kan inte stanna inne just nu. detta funkar inte

update: jag är....förrvirrad. vet inte hur det kommer att vara imorgon. värre eller bättre? nu känns det värre än det någonsin gjort. är det såhär det känns att bli sviken? hoppades att taket skulle hjälpa mig få ett perspektiv över det hela, men hur fan ska det gå när inget är som det ska vara. jag trodde inte att det kunde bli värre. hur ska jag någonsin kunna lite på någon igen? allt är förändrat nu.

No comments: