Tuesday, August 14, 2007

watch out for the nipple

nej, jag stod inte ut med den gröna färgen, tyvärr.

sitter hemma hos nicole just nu, snart ska vi gå in till stan. det kommer att ta ungefär två timmar (nicole bor i norge typ)
egentligen skulle vi till stan typ 11 men vi har segat hela dagen, vi orkade nt ens bada i hennes pool hahaha (det var för kallt)

har sovit här, och ja, vi har lekt och spelat in typ världens roligaste videos. och så blev vi jätte sugna på mos!! mos<3>


johanna- ååååååååååååh vad sugen jag är på mos!!! jäääätteee sugen!! är inte du sugen?
jag- nej? mos?
johanna- ååååh mooos. tänk potatismos!! mmmmmmmm, erkänn att du är sugen?
jag- ok, jag är väl lite sugen då...
en kvart senare fantiserade vi om att simma i en pool full med mos. eh. så idag ska vi göra mos:] hhahahahahahahaha
(lyssnar på basshunter just nu...det är sånt man lyssnar på hos nicole hahahah förlåt det var jag som satte på den eh)
ok flum inlägg men vafan.

No comments: