Sunday, August 19, 2007

running out of turbo

CEPEKVÄLL igår haha fast jävligt kul.
hade egentligen planer på att ta mig hem till vera men det blev inte så, dels för att jag inte hade någon att ta mig dit med, dels för att jag nt hade någon aning om var hon bor, så det blev inte så.
hoppade på trampbåtarna (ännu en gång), träffade jävligt mycket folk.
började kvällen med nicole, pattie, ellinor, julia, johanna, hedda& emma (har säkert glömt någon bara för att), hittade sen amanda och alice, lekte med dom ett tag.
gömde mig för polacken med alice, haha. sen petade vi på polacken, haha.

har minne av att jag drog en grön boll i håret? haha
när Alice stuckit hängde jag med krille, michel, martin& någon jag nt minns vad han heter...typ...marcus!
träffade några snälla brudar som jag satt med ett tag, tills jag ringde nicole och träffade dom (johanna, hedda, emma, ellinor) träffade smail x antal gånger också, träffar han hela tiden haha fast det gör ju ingeting för ungen är ju så älskad.

sen gick jag runt och spankade folk.
johanna (till någon okänd kille på stan)- du! hon tycker att du är snygg (pekar på mig)
jag- jajamen! *spankar den*
så gjorde vi på typ varje kille som gick förbi, sjukt ball att se hur dom reagerade.

sen åkte vi karusell. åka helikoptern aningen onykter är en upplevelse i sig.
efter det skulle vi sticka hem, men jag var tvungen att ringa ett samtal (?) och satte mig i en port, där jag blev lämnad.
några socialarbetare kom fram till och frågade hur det var med mig, hahahhahaha.
har vagt minne av att jag gav dom mitt telefonnummer? jaja, kan alltid fejka som andré. (här bor ingen andré...detta är felix!)
sen lyckades jag på något sätt sitta under ett träd och spela coldplay på gitarr med några asballa hippies.

värd kväll/natt i alla fall, även om den var rätt knäpp. (går inte att ladda upp bilder på bloggen för den är cepe, så...ohsophie.bilddagboken.se lixom)

No comments: