Thursday, August 16, 2007

kevlarsjäl

PISSEVÄDER.

funderade på att göra en musiklista, och började, men för tillfället lyssnar jag på lite konstig musik.

the academy is...- slow down
kent- den döda vinklen

sen fortsätter jag inte längre. dels för att låtarna jag lyssnar på skiftar som in i helvete, låtar jag lyssnade på igår kan jag inte lyssna på idag. dels för att dagarna är så skiftande, mitt humör pendlar mellan dag och natt, dels för att...jag är som jag är. jag tröttnar. (just nu lyssnar jag på bl.a the doors, arctic monkeys, the sounds, beatles, the academy is...& kent)

sen kom jag precis att tänka på hur otroligt mycket jag påverkas utav Kevin. han är en såpass stor del av mitt liv (förmodigen den allra största) att om jag bara pratar med honom 1 minut så förändras hela min vecka.
för två nätter sen kände jag mig ensammast i hela världen, inatt kände jag mig det längsta ifrån ensam man kan komma.
satt inne i mitt rum, tittade på scrubs (som vi båda älskar), åkte skateboard (fortfarande i mitt rum, haha). kevin stod och kämpade med att göra en ollie, ända tills brädan flög iväg under honom och han blev så rädd att han sprang skrikandes ur mitt rum. efter 5 sek tittade han in igen (åh scrubs!!) och satte sig brevid mig ännu en gång. vad hade jag tagit mig till utan honom?
alltså, när kevin lyssnar på Kent lyssnar jag på kent. när kevin dricker te dricker jag te. när kevin skrattar skrattar jag.
att sitta och titta på film med andré är inte heller så dumt<3

No comments: