Thursday, August 23, 2007

Take ‘em outa west, take ‘em outa height, take ‘em on a sweet ride


Skolan är...suckie.
Fast jag har saknat vissa personer sjuukt mycket, typ alla sjuka killar i min klass<3

Träslöjden är roligast, mest för att vad jag än säger så fnissar Dimman åt mig, ibland skrattar han högt. Hmm, mvg nästa?
Och att reta Palle är typ det roligaste som finns, konsanterade jag& Didde. (han blev sjukt sur på oss båda)

Har precis varit på Mando diao konsert, dom första låtarna hamnade jag mitt inne i en knuffningsring, bokstavligt, ala runt omkring mig hoppade runt och knuffade varandra, och självklart trodde alla att lilla sophie ville vara med och leka eftersom att jag hoppade för att se något av konserten, ergo jag knuffas omkring som en jävla ballong!
Sen blev det lugnt för dom drog iväg och jag kunde hoppa och studsa hur mycket jag ville själv, (tyvärr hamnade jag i en killes armhåla när jag råkade studsa lite för mycket...en svettig armhåla) och när sheepdog spelades sjöng jag med allt vad jag kan (vilket är typ allt), the band och long before rock'n'roll är dom jag vet vad dom heter (lyssnade på mando för typ ett halvår sen, så jag kmr inte ihåg vad låtarna heter) mend et konstiga var att jag kunde låtarna men visste inte vilka dom var haha.

Annars har jag varit ute på stan idag. Köpte ett par sjukt ascoola skor från adidas, alternativa som hedda kallar dom. älskar dom.
och imorgon kommer David hit! senblirre fyrverkerier och absinth!

No comments: