Sunday, November 25, 2007

Am I not the only one who hates to stand by

idag har jag tittat på skins (VAH?! :| ) och 28 veckor senare..
den filmen är ingen man ska titta på själv. började med kevin men helt plötsligt skulle han gå och plugga haha....
den var fett bra, men jävligt äcklig! kan nästan sträcka mig till att den var lika äcklig som planet terror...eller, planet terror var mer komisk/äcklig och denna mer äcklig/hemsk...
synd bara att dom missbrukade soundtracket från ettan (28 dagar senare) så mycket, det förstörde lite. och ettan är ju mycket bättre. även om den inte är hälften så blodig som denna, så är den bättre.
nu har jag sett typ alla zombiefilmer haha, fast jag älskar zombiefilmer. jag är rätt sick jag vet.

och skins började jag gråta av, såg sista avsnittet. fan att säsong 2 börjar sändas först i januari i england!!!

så, alltså har det varit segsöndag.
igår var trevligt, har inte varit en särskilt vild helg men det gör inget, bara jag gör någonting så är det lugnt.

No comments: