Friday, November 23, 2007

shake, shook, chicken

i glasrummet i skolan
johanna: ÅH david jag får skriva vad jag vill i din panna!!!
david: NEEJ!
johanna: jag får skriva på din hand då?
david: NEEJ!
jag: du kan skriva på min hand...
johanna skriver BLOMMAN
david: blomman? vad fan betyder blomman?
johanna (gravallvarligt): punghuve.

HAHAHAHAHAHA

asså,
1. vem skriver blomman på någons hand?
2. vet david inte vad blomman betyder?
3. punghuve, HAHAHAHAHAHAHAHAHA

det är sådanna här konversationer som gör att jag alltid skrattar i skolan!

och, om det typ visar att jag har lyssnat på konstiga låtar av typ soilwork, air, zero 7 eller bonobo eller något annat konstigt chilloutband på last.fm grejen så är det icke jag som har varit vid datorn, det är kevin. jag har aldrig träffat någon som lyssnar på samma musik som han. fast han lyssnar ju på muse, radiohead& kent, det är bra. men annars så....jaja, nu vet ni det. ville inte att dom som läser denna bloggen (om nu nån gör det) ska tro att jag lyssnar på soilwork (som är värsta hårdrock) eller air (som är värsta chillout).

igår var jag på pronto och pluggade svenska med johanna. det var kul. snart ska jag på dans. heido.

No comments: