Monday, November 5, 2007

pretend to be nice so I can be mean

Ok, idag på gympan (där vi hade världens mest pervo boxningslärare eehhh) krossade jag en nerv i min hand. fatta ont det gör? eller så är det en spricka i benet. men krossad nerv är mer troligt. för jag sprang in i en vägg...heh

i alla fall.

inga läxor. skönt. fortfarande lika förrvirrad över gymnasiet. vad ska man välja, skolan eller linjen?
ääähhh. det är långt dit.
vi ska lämna in vår ansökan första februari så det är lugnt. då ska också specialarbetet vara inlämnat. vilket påminner mig om att jag borde börja. vissa har fan redan lämnat in jävla pluggisar som gör att alla andra får dåligt samvete...jag ska skriva om beroenden. helst hade jag velat skriva om narkotika. typ ecstasy. ta inte detta fel men jag tycker att droger är jävligt intressant. asså inte att ta dom själv, utan typ vad som händer osv...piller, kokain, heroin...
yesyes jag är konstigt men wtf.
anyway.
fin svengelska jag har.
.
och kul att mina föräldrar vill ha lösen till min bilddagbok för att titta på mina bilder typ? vafan liksom.
har en jävla massa fyllebilder där.
ääh. kommer aldrig ge dom det. dom får helt enkelt leva med det.

och kul att min blogg har blivit jävligt tråkig på sistone? inte för att jag tror att den någonsin har varit särkilt kul men ändå...äh jag orkar inte bry mig.
heh. så jävla jag. att inte orka bry sig. kan inte jag vara lite ambitiös ibland? eller vafan man nu ska säga. inte det att jag liksom inte orkar, alltså att jag är fysiskt trött, utan jag bara bryr mig inte...har alltid varit sån. har jag problem? don't care. ångest över nått? don't care. har fan aldrig ångest längre. orkar inte ha det hahaha.
najs.
fin filosofi. passar mig utmärkt.

the strokes- hard to explain (pga av texten!!!)
the strokes- red light
the strokes- fear of sleep
the strokes- heart in a cage
the strokes- killing lies

No comments: