Sunday, November 11, 2007

I want to fly, and never come down

fekket hos andré var najs, träffade massa folk som jag inte träffat på länge!
gjorde allt möjligt som man gör på fest...fick stryk (av ossian:( ), jag& alice snodde fabians ciggpaket så sörjde han det hela kvällen för han hittade inte det, gick runt med en jävla kamel på huvudet? mycket kretsade kring kamelen...dansade, krögade, skrattade...
var dock tvungen att gå hem för tidigt för jag hade bråkat med mina föräldrar, men jaja. jag& hedda köpte meggmat på väg hem (som alltid när man är i kirseberg!) och satt där en stund.
ringde och snackade lite med kevin.
sov sen i hans säng heh, den är ju så mycket större än min...

idag ärre söndag och helst hade jag velat dra ut på stan och köpa mig lite nya grejer, jeans, leggings, t-shirts, smink! min kajal penna är typ 1cm lång, är i stort behov av en ny, pga att kajal faktiskt är det sminket som jag alltid har! mascara har jag ibland, läppglans aldrig (har aldrig något på läpparna tycker att det är obehagligt haha), ögonskugga nästan aldrig (till fest nångång)...eyeliner till fest. så därför är jag totally beroende av min kajal. och nu är den slut. nästan. och jag är typ pank. jaja.

på tisdag, cocorosie med vera och alice!!!!!! shidde jag kommer dö.
dom senaste dagarna har jag typ bara lyssnat på coldplay. har inte lyssnat på dom sen i somras! fyfan vilka minnen. både bra& dåliga. anyway.

update: kamelen jag skrev om...hittade den precis i min väska hahahahahahahahaha

No comments: