Sunday, November 18, 2007

one by one all day

fredagskväll var vääldigt roligt med precis rätt personer.

igår var en relativt kort kväll i limhamn som började väldigt kul men slutade ganska snabbt, jag blev arg (på två främlingar!!! fyfan för dom hatar dom!!!!). och det började regna.
annars var det chillkrök med folk. som sen gick.
på bussen hem träffade jag& johanna vår n.olärare christel. hon hade ett obehagligt leende på läpparna när vi kom inspringande i bussen. har en känsla av att ett inte allt för trevligt enskilt samtal väntar imorgon i skolan, hade verkligen inte förvånat mig.
anyway.

idag har jag varit och tittat på ett jazzband på mazetti och druckit sangrias (behövdes för att bota huvudvärken från igår). det var kul fast när jag& kevin började fnittra åt allting var det dags att gå hem.

annars är jag allmänt seg idag. nu ska jag titta på dom sista avsnitten av skins. '

No comments: