Sunday, November 4, 2007

Living is easy with eyes closed

the strokes, mmmm -dregel- älskarom!
har mina strokesperioder. heh.

imorgon börjar skolan, asbra!
neh skoja.

jag är helt cp över detta med gymnasie. hatare!!!
vill ju gå petri> är typ helt inställd på det!
men linjen jag vill gå, samhälle internationellt (man får typ göra projektarbete med Amnesty och jobba med utvecklingsfrågor och sånt annat bra) finns bara på borgar.
inte något fel med borgar liksom, hade ju fått gå med Sam och dom då vilket hade varit kul, men jag menar, det är ju Petri jag vill gå!!!!!
en till dålig grej är att jag har ingen aning om intagningspoängen på samhäll-intrenationellt, för det är en helt ny linje så intagningspoängen står inte någonstans (förmodligen är dom ashöga typ men wtf).
tror jag kommer söka s-i då som första och ha petri journalistik på andra och petri språk sen.
ah cp.
hata gymnasier. vill egentligen inte jobba mig och skriva om det men jaja.
anyway.

måste plugga. måste göra matte. är typ aslångt bak (som alltid vill inte ha röd bok vill ha grön! kan man inte få gå kvar i grupp 5 men ändå ha den lätta boken? hrmmm....får snacka med torkel om detta)
juste, heh såg Torkel i knipa för nårra dar sen, asbra! ärligt haha.

the strokes- heart in a cage
muse- new born

the beatles- help!

the strokes- fear of sleep

muse- plug in, baby

the beatles- lucy in the sky with diamonds
+ allt annat med dessa tre banden

No comments: