Tuesday, November 13, 2007

Big houses burn down

tänk, att om några timmar är jag i köpenhamn och väntar inne på vega på att Cocorosie ska börja! dom kanske till och med har börjat! majgad!

anyway. var fullkomligt övertygad imorse om att jag kommer glömma min biljett, var därför lite smått deprimerad haha. men jag håller på att packa väskan (haha låter som om jag ska vara borta i typ en vecka inte några timmar men det är mycket som inte får glömmas!), biljetten ligger i, mobil med cocorosiemusik (heh), hörlurar, nycklar, pengar....allt förutom kameran. jag hittar inte min kamera. jävlafuckingfittskit fan vad livet suger!!!!!!!
den måste vara här någonstans! jag måste ju fota! och filma! hjälp!!!
måste gå och leta efter kameran! är nämligen drabbad av typ panik just nu h. det är inte biljetten som är ute på vift i alla fall!
om en timme ska jag träffa vera& alice på stationen. shidde.

No comments: