Saturday, November 17, 2007

rubrik kommer sen måste gå nu!!!!!!11

tänkte: ikväll tar jag det lugnt och göra ingenting!
stängde till och med av mobilen.

en halvtimme senare krossar tanken- människor som tar det lugnt dööör!!! så får jag panik och sätter på mobilen igen.
exakt då ringde johanna och fråga om jag hänger med för att träffa folk och jag typ, JA!

varför får jag panik av att vara hemma en helgkväll?
varför kan jag inte bara sitta och ta det lugnt?
varför känns det som om jag missar typ vääärldens grej då?
bara jag träffar någon känns det lugnt, men om jag är själv får jag typ ont i magen.
pratar jag i telefon gör det inte heller så mycket.
men det är ensamheten, även om jag vet att jag inte är ensam, men liksom, att jag är själv, varför får jag panik av det?
hatar det.

No comments: